Tiedätkö, mitä taloyhtiössänne tapahtuu?

Asukasviestintä on sujuvaa, kun käytössä on useita kanavia.

Onnistunut asukasviestintä tavoittaa nopeasti ja kätevästi mahdollisimman monta taloyhtiön asukasta. Kotitalon webinaarissa 10. kesäkuuta kuullaan, miten asukasviestintä kannattaa toteuttaa.

Taloyhtiön yhteinen arki, remontit ja päätöksenteko sujuvat jouhevasti, kun viestintä tavoittaa mahdollisimman monta osakasta ja asukasta. Asukasviestintä on perinteisesti ollut ilmoitustaululle jätettyjä tiedotteita, mutta tieto saavuttaa asukkaat parhaiten, kun käytössä on monipuolisesti kanavia ja viesti toistuu. 

Etäyhtiökokousten myötä myös päätöksenteko on yhä useammassa yhtiössä sähköistä, mutta hyviä sähköisiä kanavia tarvitaan ympäri vuoden asukasviestinnässä. 

Kotitalon webinaarissa torstaina 10. kesäkuuta 2021 paneuduttiin onnistuneeseen asukasviestintään ja taloyhtiön sähköisiin kanaviin. Webinaarissa kuultiin myös konkreettisen esimerkin kautta, miten viestintä on käytännössä järjestetty helsinkiläisessä Asunto Oy Agricolankulmassa. 

Mitkä kanavat käyttöön juuri meille? 

Sähköisessä viestinnässä roolit ja kanavat on hyvä tarkentaa. Jos käytössä on sekä epävirallisia somekanavia että sähköinen asiointipalvelu, niiden eron tulisi olla selvillä mahdollisimman monelle asukkaalle. 

Asukasviestintä on myös asukkaidensa näköistä, eli huonosti toimivista kanavista kannattaa luopua ja kokeilla rohkeasti uusia vaihtoehtoja. 

Tiedätkö mitä taloyhtiössänne tapahtuu? Näin järjestät asukasviestinnän onnistuneesti -webinaari pidettiin torstaina 10. kesäkuuta.

Kotitalon webinaarissa asukasviestinnän toteuttamisesta käytännössä kertoo viestinnän ammattilainen ja Asunto Oy Agricolankulman hallituksen puheenjohtaja Otto Heinonen. Hänen kanssaan on keskustelemassa kotitalolehti.fi:n tuottaja Mia Rouvinen

Jos haluat saada tiedon Kotitalon syksyn tulevista webinaareista ensimmäisten joukossa, tilaa Kotitalon uutiskirje tästä.

Katso kaikki jutut samasta aiheesta

Viestintä