Lisäksi Kotitalo on jo kertaalleen valittu samassa kilpailussa vuoden 2014 asiakaslehdeksi ja ProComin Lehtikatsauksessa 2015 parhaaksi asiakas- ja sidosryhmälehdeksi.
Tuomaristo kuvaili kultamitalistia näin:
”Monipuolinen ja informatiivinen lehti, joka yllättää ja erottautuu visuaalisesti. Miellyttävä paperi, poikkeava koko, harkittu ulkoasu sekä ammattitaidolla tuotettu sisältö houkuttelevat paneutumaan lehteen pidemmäksikin aikaa. Lehti on hyvä sekoitus kiinnostavia ilmiöjuttuja, konkreettisia ohjeita ja kokemuksellisia palasia. Digiratkaisut tukevat hyvin konseptoitua paperilehteä.”
– Olemme iloisia ja otettuja. Taloyhtiöiden hallitukset ovat vastuullisessa tehtävässä ja ansaitsevat toimintansa tueksi laadukasta sisältöä, Kotitalon tuottaja Ida Levänen kertoo.
Kotitalon toimitus kiittää kisamenestyksestä Isännöintiliiton asiantuntijoita ja ennen kaikkea jäsenyritysten edustajia, joiden osaamisen avulla lehti pysyy jatkuvasti ajan hermolla ja kiinni taloyhtiöiden arjessa.
Vuoden 2018 aikana myös www.kotitalolehti.fi uudistetaan vastaamaan lukijoiden tarpeita entistä paremmin.